Autor Wiadomość
Hania
PostWysłany: Sob 17:47, 11 Lis 2006    Temat postu: Regulamin

Regulamin Forum

1. Postanowienia ogólne

1. Rejestracja na forum, jak również jego użytkowanie, jest całkowicie darmowe oraz dobrowolne.
2. Aby móc pisać posty na forum, niezbędna jest rejestracja.

3. Nick nie powinien być słowem obraźliwym bądź kompromitującym kogoś, jak również adresem do innej strony www. Takie konta będą na bieżąco usuwane. Nick powinien być słowem, które łatwo zapamiętamy, bez zbędnych znaków.

4. Użytkownik ma obowiązek w polu „podpis” napisać swój stopień, imię, nazwisko i zastęp, do którego należy.

5. Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta na forum.

6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.

2. Etyka

1. Na forum należy zachowywać się kulturalnie, być osobą wyrozumiałą dla pozostałych uczestników.

2. Zabrania się publikowania treści ogólnie przyjętych jako obraźliwe, wulgarne, niezgodne z prawem oraz w dowolny sposób prezentujące nienawiść rasową, społeczną czy kulturową.

3. Administrator/moderator nie ma obowiązku uzasadniać usunięcia postów, bądź kont.

3. Fora, tematy i posty

1. Każde forum posiada pewien zakres tematyczny, którego użytkownicy muszą przestrzegać podczas umieszczania własnych treści.

2. Zanim utworzysz nowy temat, upewnij się, czy nie był on już poruszany wcześniej. Aby się tego dowiedzieć użyj opcji „Szukaj”.

3. Pamiętaj: Twoje posty świadczą o Tobie samym, wszystko co piszesz, piszesz w swoim imieniu. Nie umieszczaj pod sobą kilku postów, jeśli chcesz coś dopisać użyj opcji „edytuj”

4. Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia, nie wypowiadaj się!

5. Prosimy o poprawną pisownię, administratorzy/moderatorzy mają prawo zmienić treść posta, jeśli zawiera zbyt dużo błędów.

4. Kary

1. Za łamanie powyższych postanowień zostanie udzielone ostrzeżenie Wiadomością Prywatną. W przypadku nie zastosowania się do upomnienia, Użytkownik musi się liczyć z usunięciem konta i blokadą dostępu do forum.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group