3 Bełchatowska Drużyna Harcerska "Leśni"
"...zabierzmy węgielek by jutro rozniecić harcerskich ognisk żar..."
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum 3 Bełchatowska Drużyna Harcerska "Leśni" Strona Główna
->
Regulamin
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
3 Bełchatowska Drużyna Harcerska "LEŚNI"
----------------
Leśni
Zbiórki
Harcówka drużyny
Niezbędnik
Fotogaleria
Inne
Imprezy harcerskie
----------------
Biwaki
Inne wyjazdy
Zbiórki szczepu
Offtopic
----------------
My!
Różne różności
Podfora
----------------
Próbny zastęp żeński
Próbny zastęp męski 1
Próbny zastęp męski 3
Ważne
----------------
Dla zarejestrowanych użytkowników
Regulamin
Archiwum (czyli to co pisaliśmy dawno, a teraz zaktualizujemy)
----------------
Pierdoły
Informator
Harcóweczka
Pochwały i żale
Wasze potrzeby
Wspomnienia
Niezbędnik
Posty pisane od powstanie forum do stycznia 2009
Rok pracy zastępu 2012/2013
----------------
Próbny zastęp męski 1
Próbny zastęp męski 3
Próbny zastęp żeński
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Hania
Wysłany: Sob 17:47, 11 Lis 2006
Temat postu: Regulamin
Regulamin Forum
1. Postanowienia ogólne
1. Rejestracja na forum, jak również jego użytkowanie, jest całkowicie darmowe oraz dobrowolne.
2. Aby móc pisać posty na forum, niezbędna jest rejestracja.
3. Nick nie powinien być słowem obraźliwym bądź kompromitującym kogoś, jak również adresem do innej strony
www.
Takie konta będą na bieżąco usuwane. Nick powinien być słowem, które łatwo zapamiętamy, bez zbędnych znaków.
4. Użytkownik ma obowiązek w polu „podpis” napisać swój stopień, imię, nazwisko i zastęp, do którego należy.
5. Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta na forum.
6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.
2. Etyka
1. Na forum należy zachowywać się kulturalnie, być osobą wyrozumiałą dla pozostałych uczestników.
2. Zabrania się publikowania treści ogólnie przyjętych jako obraźliwe, wulgarne, niezgodne z prawem oraz w dowolny sposób prezentujące nienawiść rasową, społeczną czy kulturową.
3. Administrator/moderator nie ma obowiązku uzasadniać usunięcia postów, bądź kont.
3. Fora, tematy i posty
1. Każde forum posiada pewien zakres tematyczny, którego użytkownicy muszą przestrzegać podczas umieszczania własnych treści.
2. Zanim utworzysz nowy temat, upewnij się, czy nie był on już poruszany wcześniej. Aby się tego dowiedzieć użyj opcji „Szukaj”.
3. Pamiętaj: Twoje posty świadczą o Tobie samym, wszystko co piszesz, piszesz w swoim imieniu. Nie umieszczaj pod sobą kilku postów, jeśli chcesz coś dopisać użyj opcji „edytuj”
4. Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia, nie wypowiadaj się!
5. Prosimy o poprawną pisownię, administratorzy/moderatorzy mają prawo zmienić treść posta, jeśli zawiera zbyt dużo błędów.
4. Kary
1. Za łamanie powyższych postanowień zostanie udzielone ostrzeżenie Wiadomością Prywatną. W przypadku nie zastosowania się do upomnienia, Użytkownik musi się liczyć z usunięciem konta i blokadą dostępu do forum.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin